2023-2024 оқу жылына психологиялық жылдық жоспар
Бекітемін
Мектеп директорының м.а Д.Т Турсунов
« » қыркүйек 2023 жыл
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а.
2022 жылғы 25 тамыздағы №377 бұйрығына сәйкес
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің
2023 жылғы 17 наурыздағы№68 бұйрығымен өзгерістері бойынша
«Алматы облысы білім басқармасының ұйғыр ауданы бойынша білім бөлімі»
Мемлекеттік мекемесінің «М. Хамраев атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
Психологиялық қызмет бойынша
2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жоспары
Жұмыстың мақсаты:Психологиялық қызметтің мақсаты –оқу –тәрбие процесіне қатысушылардың психологиялық салауаттылығы үшін жағдайларды қамтамасыз ету.
Қойылған міндеттері:
1.Оқушының таным процестері мен қабілеттерінің дамуын анықтау.
2.Жеке тұлғалық даму кезеңіндегі мәселелерді анықтау:дау-дамай ,агрессия көңіл-күй тұрақсыздығы және т.б
3.Баламен –ата-ананың қарым-қатынасымен танысу:баламен ата-ананың қарым-қатынасына психологиялық
Сараптама жасау
4.1-5сынып оқушыларына оқу үрдісіне бейімделу кезеңінде психологиялық қолдау және көмек көрсету.
5.9-11 сынып оқушыларына ОЖСБ және ҰБТ –ға дайындық кезеңінде психологиялық қолдау және көмек көрсету.
6.Оқу процесіне қатысушылардың (оқушылар,ата-аналар,мұғалімдер)психологиялық сауаттылығын арттыру.
7Мектеп оқушыларының арасында құқықбұзушылық пен аутодеструктивті мінез –құлықтың алдын алу.(Аутодиструктивті мінез-құлық бойынша ата-аналарға және ұстаздарға ақпарат беру,кеңес беру,бейнероликтер көрсету т.б)
р\с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты | Орындалу белгісі | ||
Диагностикалау | |||||||||
1 | Мектепке дайындық тесті «Керн-Йирасек» тесті «МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» әдістемесі | Тесттік әдістемелер Тест | 1 сынып 1, 5 сынып білім алушылары | Қыркүйек | Сынып кабинеті | Педагог-психолог, сынып жетекшілер | Анықтама | ||
2 | Жоғарғы сынып оқушылар арасында суициалды мінез-құлықтың алдын алу, сыныптағы псих-қ ахуалды анықтау мақсатында конкурстар ұйымдастыру | Конкурс | 7-11 сынып білім алушылары | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
3 | «Социометрия» | Дж. Морено әдісі | 5-7сыныптар | Психолог кабинеті | Педагог-психолог, сынып жетекшілер | Анықтама | |||
4 | Айзенк пен Рассел тест әдістемесі Буллинг ,зорлық-зомбылықтың алдын алу т.б диагностика | Тест Келісім шарт | 8-11 сынып білім алушылары Ата-аналардан | Қыркүйек | Сынып кабинеті АКТ залы | Педагог-психолог Педагог-психолог, сынып жетекшілер | Анықтама | ||
5 | «Жанұя» отбасын қолдау орталығының тесті | Тест | 8-11 сынып білім алушылары | Қайталау | Педагог-психолог | ||||
6 | Мектеп алды даярлық топтарымен «Не жетіспейді?» | Тест | 0-сынып | Қазан | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||
7 | «Кездесу» 5 сынып оқушылардың пәнге болған қызығушылығы «Социометрия» «МЕНІҢ СЫНЫБЫМ» әдістемесі | Тест | 5 сынып білім алушылары | Психолог кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
8 | «Жанұя» отбасын қолдау орталығының тесті | Тест | 8-11сыныптар | ||||||
9 | Мектепішілік зорлық-зомбылық, бопсалаушылық және жыныстық тиіспеушілік фактілер анықтау | Жасырын сауалнама | 6-11сыныптар | Қараша | Сынып кабинеті Мұғалімдер бөлмесі | Педагог-психолог, ТІЖО | Анықтама | ||
10 | «Педагогтардың депрессия шкаласын анықтау» А.Бек | Тест | Педагогтар | ||||||
11 | Сыныптар арасында дарынды оқушыларды анықтау. Тәуекел топпен «Менің отбасым» суреттік тесті | Тест | Қараша | Психолог кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
12 | «Өз құқығыңды білесіңбе?» қылмыстық әрекет пен құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында ата-аналармен, оқушылармен жиналыс | Жиналыс | 7-11 сынып білім алушылары | ||||||
13 | Тәуекел топпен «Менің отбасым» суреттік тесті | Тест | Қараша | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
14 | Психогеометриялық экспрес талдау «Е. Рогов» | Тест | 11 сынып білім алушылары | Желтоқсан | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||
15 | «Менің отбасым» психологиялық тест | Суреттік тест | 3-4 білім алушылары | ||||||
16 | «Зорлық зомбылықты алдын алу» сыныптар арасында | Топтық жұмыс | 7-11 сынып білім алушылары | ||||||
17 | Мектеп әкімшілігімен жұмыс | Тест | |||||||
18 | 1-ші сынып оқушыларының есте сақтау ойлау қабілеттерін анықтау «10 сөз», «10 сан» | Тест | 1 сынып білім алушылары | Қаңтар | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||
19 | 10 сыныптар арасында социометрия | Тест | 10 сынып білім алушылары | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
20 | «Сен және Мен. Біз әлемді бірге өзгертеміз» зорлық зомбылыққа байланысты сыныптар арасында | Баяндама | 7-11 сынып білім алушылары | АКТ зал | Педагог-психолог | Анықтама | |||
21 | 11 сыныптар арасында Айзенк тесті | Тест | 11 сынып білім алушылары | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
22 | «Менің отбасым» психологиялық суреттік тест | Тест | 5-6 сынып білім алушылар | Ақпан | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||
23 | ҰБТ ға қатысатын оқушылармен психологиялық жұмыс | Тест | 11 сынып білім алушылар | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
24 | Дарынды балалармен жұмыс | Топтық жұмыс | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
25 | Тұрмыстық зорлық -зомбылықты болдырмау сыныптар арасында | Дөнгелек үстел | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||||
26 | 4 сынып оқушыларынан А.З.Зак әдісі | Әдістеме | 4 сынып білім алушылар | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
27 | «Д.Голланд оқу орнына дайынсыңба?» | Сауалнама | 9 сынып білім алушылар | Наурыз | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||
28 | «Менің мамандығым» | Сұхбат, эссе | 11 сынып білім алушылар | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
29 | Қыздар мен жұмыс «Қыз қылығымен сүйкімді» | Жиналыс | 8-11 сынып білім алушылар | АКТ зал | ТІЖО Педагог-психолог | Анықтама | |||
30 | «Менің отбасым» психологиялық тест | Суреттік тест | 7 сынып білім алушылар | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
31 | Мемлекеттік емтиханға қатысатын оқушылармен «Менің мамандығым» | Тест | 9,11 сынып білім алушылар | Сәуір | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||
32 | ҰБТға қатысатын оқушыларымен «Емтихан барысында өзіңді қалай ұстау қажет?» | Психологиялық мини-лекция | 11 сынып білім алушылар | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
33 | Мектеп алды даярлық тобынан «Менің мектебім» | тест | МАД | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
34 | «Зорлық зомбылықсыз отбасы бақыт мекены» ата- аналарымен | Баяндама | Ата-аналар | АКТ зал | ТІЖО Педагог-психолог | Анықтама | |||
35 | «Оқушылардың ойлау қабілетін даму деңгейін анықтау» | Әдістеме | 6 сынып білім алушылар | Мамыр | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | ||
36 | «Зорлық зомбылықсыз Қазақстан!»сыныптар арасында | Баяндама | Сыныптар арасында | Сынып кабинеті | Педагог-психолог | Анықтама | |||
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||
1 | 1.Диагностика қорытындысы бойынша түзету жұмыстарын жүргізу 2. 5 сыныптар арасында орта буынға бейімделуді дамытуға арналған психологиялық жаттығу 3. 1 сыныптар арасында психологиялық ойындар | Психологиялық жаттығу, ойындар | 1,5 сыныптар | Кыркүйек | Кабинеті | Педагог-психолог | Хаттама | ||
2 | Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды педагогикалық-психологиялық сүйемелдеу №6 бұйрыққа сәйкес | Бағдарлама бойынша ППҚ отырыстары Тізімдеу,құжаттарын ретке келтіру | Жеке үй жағдайында және инклюзивті оқытылатын оқушылар | Тоқсан сайын | Кабинеті | ДОІЖО Арнайы мамандар | Ақпарат | ||
3 | 1.Социометрия қорытындысы бойынша түзету дамыту жұмыстарын жүргізу 2. «Қыз өссе елдің көркі» 8-11 сыныптар арасында қыздар мен жиналыс 3. Жас мұғалімдермен | Психологиялық жаттығу, ойындар Жиналыс Психологияқ жаттығу | сыныптар арасында 8-11 сынып қыздар арасында | Қазан | Кабинеті | Педагог-психолог | Ақпарат | ||
4 | Таным үрдістерін дамыту жаттығулары | Топтық жаттығулар | МАД,6 сынып | Қаңтар-мамыр | Сыныпта | Анықтама | |||
5 | Қарым-қатынасты дамыту жаттығулары | Топтық жаттығулар | МАД, 11сыныптар | Жыл бойы | Педагог-психолог | Анықтама | |||
6 | Аутодеструктивті мінез-құлықтың (суицидке бейімділік) алдын алуда психокоррекциялық сабақтар | Акция Топтық жаттығулар ойындар | 1-11 сынып білім алушылар | Қыркүйек Қараша Мамыр | Сыныпта | Педагог-психолог | Анықтама | ||
7 | Сынып оқушыларының эмоционалды жай-күйін реттеу (қысымнан арылту, күш-қуатын жұмылдыру және т.б.) | Тренинг жаттығулары | 7-8 сынып оқушылары | Сәуір-Мамыр | Сыныпта | Анықтама | |||
ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||
1 | Мектептің психологиялық қызмет парақшасын жүйелі, белсенді жүргізу. | Жадынама, ақпарат, бейнеролик, сүреттер | Оқу процесіне қатысушылар | Жыл бойы | Педагог-психолог | Талдау анықтамасы | |||
2 | Психологиялық қолдау: «Бастауыш сынып оқушыларының ата-аналары назарына» | Жадынама Бейнеролик | Ата-аналар Сынып жетекшілер | Қыркүйек | Ата-аналар жиналысы | Педагог-психолог | Анықтама | ||
3 | Психологиялық қолдау: «Орта буын оқушыларының ата-аналары назарына» | Жадынама Бейнеролик | Ата-аналар Сынып жетекшілер | Қыркүйек | Ата-аналар жиналысы | Педагог-психолог, сынып жетекші | Анықтама | ||
4 | «Кәмелетке толмағандар арасындағы және кәмелетке толмағандарға қарсы жасалатын құқық бұзушылық, зорлық-зомбылық, ерте жүктілік, деструктивті және аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу» | Жиналыс | Мектеп ұжымы, білім алушылар | қазан | АКТ залда | Педагог-психолог ДТІО Әлеуметтік педагог | Жоспар Ақпарат Фото есеп | ||
5 | «Сенім телефонын» ұйымдастыру | Жәшік орнату | Оқу процесінің барлық қатысушылары (оқушылар) | Жыл бойы | 1-этаж | Педагог-психолог | Анықтама | ||
6 | Сәтсіз отбасы, мектепішілік есепте туратын оқушылардың үйлеріне рейд жасау, ата—анасымен сұхбат жүргізу | Сұхбат | Ақпан | АКТ зал | Педагог-психолог Әдістемелік орынбары | Анықтама | |||
7 | 1.Қыздар мен жұмыс 2. Үйде оқитын оқушылардың көңіл -күйін анықтау | Тренинг | 10-11 сыныптар білім алушылар | Наурыз | Кабинет | Педагог-психолог Әдістемелік орынбары | Анықтама | ||
8 | Ұлдармен жұмыс | Жиналыс Баяндама | 8-11 сыныптар білім алушылар | Қаңтар-мамыр | Психолог кабинеті | Педагог-психолог | Хаттама | ||
9 | Мотивациялық жұмыстар | Бейнероликтер көрсету | Наурыз | Психолог кабинеті | Анықтама | ||||
ІҮ. Консультация беру | |||||||||
1 | Психолог кеңесі айдары | Бейнежазба, жаднама арқылы кеңес | Оқу процесіне қатысушылар | Жыл бойы | WhatsApp желісі | Педагог-психолог | Психолог кеңесі айдары | ||
2 | 1, 5 сынып оқушыларының бейімделуі, мотивация және т.б. кеңес беру \ Қосымша бейнеролик дайындау\ | Жеке және топтық | Ата-аналар оқушылар мұғалімдер | Жыл бойы | Педагог-психолог | Кеңес беру журналына тіркеу | |||
3 | Оқушыларға, ата-аналарға және мұғалімдерге кеңес беру | Балалардың агрессивті мінез-құлығын түзету және алдын алу бойынша әдістемелік нұсқаулықтар | Ата-аналар оқушылар мұғалімдер | Жыл бойы | Педагог-психолог | Кеңес беру журналына тіркеу | |||
Ү. Ұйымдастыру әдістемелік жұмыс | |||||||||
1 | Мектепішілік бақылау мен басқару жоспарына сәйкес: Психологтың жылдық жұмыстарымен таныстыру | Таныстырылым | Педагогикалық ұжым | Қыркүйек | Хабарландыру | Педагог-психолог | Анықтама | ||
2 | Іс-шара жұмыстарын іске асыру | Педагог-психологтар | Жыл бойы | Инстаграмм желісі | Педагог-психолог | Ақпарат | |||
3 | «Сенім телефоны, сенім жәшігі» жұмысы | Өтініштер қаралымы | Мектеп әкімшілігі | Жыл бойы | Педагог-психолог | Тіркеу журналы | |||
4 | Психологиялық мотивация беретін әдебиеттермен таныстыру | Кітап оқу | Білім алушылар | Жыл ішінде | Педагог-психолог | Ақпарат | |||
5 | «Сенім телефоны, жәшігі» аясында «Маған қоңырау шал», «Маған хат жаз» акциясы | Өз еріктерімен | Білім алушылар | Жылына екі рет | Инстаграмм желісі | Педагог-психолог | Ақпарат | ||
6 | Диагностика нәтижелерін өңдеу (тесттер, сауалнамалар) | Анализ | Қорытынды | Мамыр | Жылдық есеп беру | Педагог-психолог | Анықтама | ||
7 | Құжаттарды реттеу (хаттамалар, диагностикалық карталар). | ||||||||
8 | Жылдық қорытынды | Свод. талдау | Аналитикалық, статистикалық есеп | ||||||
Педагог – психолог: А. Айнабекова
Т. Манапова